Аналізуємо, обговорюємо, вчимося

“Хто ніколи не помилявся, той ніколи не брався за щось нове” (Альберт Ейнштей). Під таким гаслом 05 квітня 2024 року пройшло засідання педагогічної ради в Йосипівському ліцеї на тему: «Особливості впровадження НУШ на рівні базової середньої освіти. Другий рік навчання: досвід, практика, проблеми».

В рамках засідання вчителі ознайомилися з результатами дослідження ГО «Смарт освіта» - «Нова українська школа» в 5-6-их класах: виклики та впровадження», яке здійснено за підтримки Міжнародного фонду «Відродження». З’ясували, яким є стан впровадження реформи «Нова українська школа» в адаптаційному циклі базової середньої освіти. Проаналізували ключові проблеми й потреби, які існують сьогодні в освіті та практиці роботи вчителя, зокрема, визначили, якими можуть бути шляхи їх розв’язання на рівні закладу. Ключові питання, які звучали при обговоренні - «Формування оцінювання: з якою метою, як, коли?», «Критичне мислення – наскрізне вміння НУШ, як його розвивати», «Виховний процес у класах ШУШ», «Як розпалити мотивацію учнів», «Нові і старі форми роботи на уроці: переваги і недоліки» та ін.. Розглянуті питання - це не тільки підведення підсумків роботи в адаптаційному циклі базової середньої освіти вчителів, які вже пройшли цей шлях, а й свого роду ознайомлення нових педагогів зі світом НУШ, адже наступного року приєднуються нові дисципліни – фізика та хімія.

Кiлькiсть переглядiв: 1

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.